Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/88535
Nhan đề: Online shopping behaviors of Gen Z: An implication for sustainable development of Vietnam
Tác giả: Nguyen, Thi Binh
Từ khoá: Gen Z
Online shopping behaviors
Sustainable development
Năm xuất bản: 2022
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol.10, No.01 .- P.101-116
Tóm tắt: The study aims to analyze the characteristics of online shopping behavior of young people (Gen X) in Vietnam and point out the potential impacts of this behavior on sustainable development in big cities of Vietnam. To achieve this objective, comprehensive literature will be reviewed to understand the online shopping behaviors of Generation Z and the relationship between online shopping and sustainable development goals in Vietnam. A systematic approach was adopted to search for official studies and reports in both English and Vietnamese on the theoretical basis and the practice of online shopping of Gen Z in Vietnam. Then, the document analysis technique is used to review and assess documents - both printed and electronic materials. The research results are expected to provide insights for businesses, policymakers, and stakeholders to attract younger consumers and orient this customer group towards more sustainable online shopping in Vietnam.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/88535
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
17.77 MBAdobe PDF
Your IP: 3.149.214.32


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.