Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/31490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBích Trâm-
dc.date.accessioned2020-08-14T09:22:37Z-
dc.date.available2020-08-14T09:22:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/31490-
dc.description.abstractCó mặt trên thị trường bốn năm, chuỗi nha khoa Kim chọn cách xây dựng thương hiệu quyết liệt, chìa khóa: mặt bằng và công nghệ sốvi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Forbes Việt Nam;Số 08 .- Tr.56-58-
dc.subjectChuỗi nha khoa mớivi_VN
dc.subjectCông nghệ sốvi_VN
dc.titleChuỗi nha khoa mớivi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Appears in Collections:Forbes Việt Nam

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDF
Your IP: 3.138.33.178


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.