Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36909
Nhan đề: Motivations for attracting customers and their intention to participate in tourism events in Ho Chi Minh City
Tác giả: Trinh, Thuy Anh
Tran, Kiem Viet Thang
Từ khoá: Tourism events
Intention to participate
Motivations to attract customers
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Science HCM Open University;Vol. 10, No. 02 .- P.37-51
Tóm tắt: The study examines the impact of factors influencing customers’ intention to attend a tourism event, by consideringthe motivation to attract customers to such an event. The authors collected 230 interview samples from different subjects, then conducted a quantitative method through factor, correlation, and regression analysis.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/36909
ISSN: 1859-3453
Bộ sưu tập: Khoa học Trường ĐH Mở Tp.HCM (Journal of Science HCM Open University)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.35 MBAdobe PDF
Your IP: 3.145.105.105


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.