Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/47391
Nhan đề: Factors affecting the implementation of social responsibility toemployees at Vietnamese textile enterprises
Tác giả: Dinh, Thi Huong
Nguyen, Thi Minh Nhan
Từ khoá: Implementation
Social responsibilities
Employees
Vietnamese textile enterprises
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;No.01, Vol.07 .- P.53-64
Tóm tắt: This research analyzes the factors affect the implementation of social responsibility toemployees at Vietnamese textile enterprises. The data was collected from 38 local companies through the predesigned questionnaire. The study also applied methods of descriptive statistics, CFA analysis, SEM analysis, Bootstrap tests and multi-group structural analysis to sum-up with four final factors of strategic planning, business leaders, stakeholders and corporate culture; in which stakeholders took the most influent on how social responsibility implemented. At the same time, the study also suggested some solutions for textile management to improve such performance.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/47391
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
383 kBAdobe PDF
Your IP: 18.223.196.59


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.