Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/5058
Nhan đề: Using Inductive Instruction Into Teaching Topic “Primitive and Integral” For High School Students: The Survey of Mathematics Teachers in Vietnam
Tác giả: Nguyễn, Phú Lộc
Nguyen, Huynh Thanh Tam
Từ khoá: Primitive
Integral
Inductive instruction
Calculus teaching
Mathematics education
Năm xuất bản: 2017
Tùng thư/Số báo cáo: The International Journal Of Engineering And Science (IJES);6 .- p.32-35
Tóm tắt: The inductive instruction is an active teaching method. By this method, the teacher can offer opportunities for students to observe, analyze, predict, generalize from some particular instances. The results of the survey showed that most teachers of mathematics teachers have recognized the strong points of this method; however, in teaching the topic “Primitive and Integral” of Calculus 12 in Vietnam, they have not been preferred to apply inductive instruction into their job.
Định danh: http://localhost:8080//jspui/handle/123456789/5058
ISSN: 2319–1813
Bộ sưu tập: Tạp chí quốc tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_327.64 kBAdobe PDFXem
Your IP: 3.17.128.129


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.