Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55332
Nhan đề: Dạy học tích hợp môn ngữ văn đáp ứng mục tiêu phát triển phẩm chất và năng lực học sinh phổ thông
Tác giả: Phạm, Thanh Hùng
Từ khoá: Integration
Internal integration
Multi-subject integration
Inter-subject integration
Cross-subject integration
Draft Curriculum for General education in Literature
Năm xuất bản: 2018
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Giáo dục;Số 440 .- Tr.30-34
Tóm tắt: Integrated teaching and differential teaching is one of the core issues in pedagogy which is emphasized and clarified in General Education Program (July 2017) as well as the renovated Draft Curriculum for general education in Literature (January, 2018). The article presents an overview on integrated teaching and how to apply integrated teaching in literature to develop the dignity and capacity of students (at secondary schools and high schools).
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55332
ISSN: 2354-0753
Bộ sưu tập: Giáo dục

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.14 MBAdobe PDF
Your IP: 3.138.33.178


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.