Browsing by Author Nguyễn, Phú Lộc

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 20 to 39 of 78 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Dạy học tích hợp hệ trục tọa độNguyễn, Phú Lộc; Lương, Thị Hương Nhi
2020Dạy học ứng dụng đạo hàm để tìm GTLN và GTNN của hàm số theo hướng tiếp cận mô hình hóa toán học.Nguyễn, Phú Lộc; Mai, Nguyễn Thành Tấn
2016“Didactical Contract” As a Tool for Finding out Students’ Errors in Solving Problem: An Illustration in Analytic GeometryNguyễn, Phú Lộc; Bùi, Phương Uyên
2016Different Solutions to a Mathematical Problem: A Case Study of Calculus 12Nguyễn, Phú Lộc; Dương, Hữu Tòng; Huỳnh, Hữu Đào Vũ
2014Dynamic Software "Geogebra" for Teaching Mathematics: Experiences from a Training Course in Can Tho UniversityNguyễn, Phú Lộc; Lê, Viết Minh Triết
2017Errors of students in solving problem “write the equation of a straight line through a point and parallel to a given straight line”: A study based on the concept “Didactical contract”Nguyễn, Phú Lộc; Nguyen, Hoai Phuc; Le, Thai BaoThien Trung
2024Giải pháp nâng cao hiệu quả dạy học lập trình Python ở môn Tin họcNguyễn, Phú Lộc; Lê, Gia Bảo
2014Guiding Students to Solve Problem with Dynamic Software Geogebra: A Case Of Heron's Problem of the Light RayNguyễn, Phú Lộc; Lê, Viết Minh Triết
2019Hàm số bậc baNguyễn, Phú Lộc; Đặng, Vũ Cát Tường
2017Identifying the concept “fraction” of primary school students: The investigation in VietnamNguyễn, Phú Lộc; Dương, Hữu Tòng; Phan, Thai Chau
2014"Integral" Concept: Limitations on Application and Perception of Secondary School Students-VietnamNguyễn, Phú Lộc; Huỳnh, Thanh Liêm
2017Junior School Teachers’ Opinions on Teaching Topic ‚Trapezoid‛ by Discovery Learning: the Investigation in Dong Thap Province, VietnamNguyễn, Phú Lộc; Nguyễn, Quốc Việt
2017Limitations of Secondary School Students in Solving A Type of Task Relating to the Equation of A Circle: An Investigation in VietnamNguyễn, Phú Lộc; Lê, Thái Bảo Thiên Trung; Lê, Viết Minh Triết
2024Mô hình hóa trong giải bài toán bất phương trình bậc nhất, bậc hai toán lớp 10 trong bộ sách chân trời sáng tạoNguyễn, Phú Lộc; Trần, Khánh Vân
2015Opinions on Mathematics Word Problems in Primary Schools: A Survey of Teachers and Students in the City “Bac Lieu” – VietnamNguyễn, Phú Lộc; Ngô, Trúc Phương
2024Phát triển năng lực mô hình hoá cho học sinh thông qua dạy một số bài toán thực tế về Đại số sách giáo khoa Toán lớp 10 bộ sách Cánh DiềuNguyễn, Phú Lộc; Hồ, Phương Đam
2024Phát triển năng lực sử dụng công cụ, phương tiện học toán trong giải bài toán hệ bất phương trình bậc nhất hai ẩn dưới sự hỗ trợ của phần mềm GeoGebra.Nguyễn, Phú Lộc; Võ, Thị Kim Thoa
2019Phát triển năng lực tự học môn Toán cho học sinh trung học phổ thông: Một nghiên cứu đối với phương trình đường thẳng Hình học 10 cơ bảnNguyễn, Phú Lộc; Thạch, Bành Sa Vane
2018Phát triển tư duy sáng tạo cho học sinh thông qua giải toán lớp 5Nguyễn, Phú Lộc; Lê, Ngọc Tú
2022Phân loại bài toán dạng hình chóp và khối chóp bằng yếu tố đường caoNguyễn, Phú Lộc; Lê, Hoàng Huân