Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/42552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Lan-
dc.date.accessioned2021-01-14T01:13:36Z-
dc.date.available2021-01-14T01:13:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2354-0753-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/42552-
dc.description.abstractIn order to improve students' reading comprehension skill in Literature, teachers are required to actively diversify their teaching methodologies. This article presents experiential teaching through the dramatization of Hoang Le Nhat Thong Chi (by Ngo Gia Van Phai) at Bac Son Secondary school in An Thi District, Hung Yen Province in order to develop students' competence in general and their reading comprehension skill in particular.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục;Số 442 .-Tr 41-48-
dc.subjectReading comprehension capacityvi_VN
dc.subjectExperiencevi_VN
dc.subjectDramatizationvi_VN
dc.titleDạy học bằng trải nghiệm qua hình thức kịch hóa văn bản Hoàng Lê Nhất thống chí của tác giả Ngô Gia Văn Phái (Ngữ văn 9, tập 1) nhằm phát triển năng lực đọc hiểu cho học sinh tại trường Trung học Cơ sở Bắc Sơn, huyện Ân Thi, tỉnh Hưng Yênvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Appears in Collections:Giáo dục

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
5.21 MBAdobe PDF
Your IP: 18.119.131.178


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.