Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/74775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê, Trần Thiên Ý-
dc.contributor.authorTrang, Hữu Đức-
dc.date.accessioned2022-03-04T07:47:49Z-
dc.date.available2022-03-04T07:47:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherB1810595-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/74775-
dc.description83 trvi_VN
dc.description.abstractPhân tích các nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng ví điện tử MoMo của khách hàng tại Cần Thơ.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectKinh doanh quốc tếvi_VN
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng ví điện tử MoMo của khách hàng tại Cần Thơvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.36 MBAdobe PDF
Your IP: 3.135.183.89


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.