Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/95949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCao, Minh Tuấn-
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Anh Khoa-
dc.date.accessioned2024-02-01T07:23:58Z-
dc.date.available2024-02-01T07:23:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherB2015484-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/95949-
dc.description88 trvi_VN
dc.description.abstractĐánh giá các yếu tố ảnh hưởng đến tài sản thương hiệu bánh pía Tân Huê Viên dựa theo khía cạnh khách hàng.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectKinh doanh quốc tếvi_VN
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến giá trị tài sản thương hiệu bánh Pía Tân Huê Viên dựa theo khía cạnh khách hàngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.77 MBAdobe PDF
Your IP: 3.19.67.5


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.