Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/47456
Nhan đề: Impact of competitive strategy on business performance of Vietnamese food enterprises
Tác giả: Nguyen, Hoang Viet
Nguyen, Thi My Nguyet
Từ khoá: Business performance
Competitive strategy
Differentiation strategy
Focus strategy
Low cost strategy
Vietnamese food enterprises
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;No.02, Vol.07.- P.11-19
Tóm tắt: This study investigates the inpact of competitive strategy on business performance of Vietnam food enterprises. Based on a sample of 130 Vietnamese food enterprises, this study confirms the hypothesis that the competitive strategy has a positive effect on business performance. The results indicate that competitive strategy bases on some competitive compentencies. These findings will support Vietnamese food enterprises in selecting and developing competitive strategy to be more effective.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/47456
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.57 MBAdobe PDF
Your IP: 18.119.131.178


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.