Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/69686
Nhan đề: A Study on factors affecting perceived customer value of several convenience store chains in Hanoi City
Tác giả: Nguyen, Bach Khoa
Nguyen, Bao Ngoc
Từ khoá: Customer value
Perceived customer value
Affecting factors
Convenience store chains
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol. 8, No.01 .- P.3-11
Tóm tắt: The study uses the results of in-depth interviews with 18 customers and questionnaires with 386 ones who have been shopping in convenience stores in Hà Nội City. A quantitative analysis of the data sets the research model including 31 observation variables of 6 independent variables and 7 observation variables of dependent variables - perceived customer value and assesses the influences of the observation variables on perceived customer value in several convenience store chains in Hanoi.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/69686
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
453.84 kBAdobe PDF
Your IP: 3.19.73.227


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.