Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/85437
Nhan đề: The impact of senses on purchasing decisions: Research on F&B products at service points
Tác giả: Nguyen, Hong Quan
Từ khoá: Sensory marketing
Purchasing decision
F&B products
Năm xuất bản: 2021
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol.09, No.04 .- P.60-71
Tóm tắt: The study aims to examine the impact of the senses on consumer Buying decisions on F&B products at food service points in Vietnam and to examine the relationship between the impact variables. In this study, research data was done by random survey method with 392 consumers through questionnaire survey and processed by SPSS 22.0 software through reliability analysis steps, factor analysis, factor analysis and linear regression model. The research results show that sight, taste, olfactory, auditory and tactile all positively affect online consumers' buying decisions through using F&B products at point of service.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/85437
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
7 MBAdobe PDF
Your IP: 18.116.60.18


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.